کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(454)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

به نظر می‌رسد پاسخ این پرسش که «از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟» در حال تغییر است، زیرا عمر مردم طولانی‌تر شده است. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


یکی از اخبار مرسوم این روزها در کشورمان، اخبار مربوط به گرانی تمامی اجناس و کالاها است. قیمت خودرو نیز در این بین به‌صورت آرام یا ناگهانی پرواز می‌کند. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


با بالارفتن قیمت دلار، روزانه قیمت گوشی‌های هوشمند در بازار دستخوش تغییر می‌شوند. به همین دلیل تصمیم داریم تا با ایجاد لیست قیمت جداگانه، قیمت گوشی شیائومی را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


ربات هوش مصنوعی چری به زودی راهی ایران می‌شود. چری یک ربات فروشنده است که می‌تواند فروش شرکت‌ها را به طرز عجیبی افزایش دهد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


نمایشگاه خودرو پکن 25 آوریل 2024 با حضور چری با موضوع «انرژی جدید، محیط‌زیست جدید، عصر جدید» افتتاح شد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


تلاش برای تولید انرژی بیشتر از مواد کمتر و درعین‌حال اجتناب از سوزاندن سوخت‌های فسیلی بیش از توان سیاره ما، ایده‌های خلاقانه‌ای را در ذهن‌ افراد ایجاد می‌کند. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از معرفی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به سازمان تأمین اجتماعی خبر داد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجموعه شهرآفتاب نتوانست مساحت مورد نیاز نمایشگاه کتاب را تامین کند.

مطالعه بیشتر


گروه‌ خودروسازی سایپا شرایط پیش‌فروش جدیدی را برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرده است. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.