کد تخفیف :snp100/ تخفیف 110 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

دنیا پارساکیان 1403-02-26 (192) اشتراک

تماس صوتی با هوش مصنوعی + جزئیات اخبار اسکناس گوگل هوش مصنوعی برنامه گوگل هوشمند Gemini Live Project Astra مصاحبه شغلی

قابلیت‌های Gemini Live و Project Astra تنها شروعی برای نمایش قدرت و توانایی هوش مصنوعی شرکت گوگل هستند. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

به گزارش اسکناس به نقل از سخت افزارمگ، به نظر می‌رسد شرکت گوگل در حوزه هوش مصنوعی فناوری‌های بسیار عالی دارد. دیروز، در رویداد Google I/O 2024، شرکت گوگل قابلیت Gemini Live خود را رسما معرفی کرد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد با اپلیکیشن موبایل Gemini صحبت کنید، علاوه بر آن، به زودی قابلیت‌های ویدیوی مکالمه بخشی از Project Astra خواهد شد.

اما، Gemini Live و Project Astra دقیقا چه ویژگی‌هایی دارند؟ خوب، این ویژگی از طریق نماد صوتی در برنامه Gemini که در سیستم عامل‌های iOS و Android پشتیبانی می‌شود، در دسترس قرار می‌گیرد. بعد از آن شما یک تجربه تمام صفحه‌ای و یک الگوی صوتی زیبا و پیشرفته خواهید داشت که به شما اجازه می‌دهد با چت بات گفتگوی دو طرفه داشته باشید.

لازم به ذکر است که قابلیت‌های Gemini Live و Project Astra تنها شروعی برای نمایش قدرت و توانایی هوش مصنوعی شرکت گوگل هستند و این کمپانی قصد دارد تا در زمینه‌های مختلف بیشتری از این تکنولوژی استفاده کند.

برای اطمینان از طبیعی بودن آن تا حد امکان، می‌توانید با سرعت دلخواه خود صحبت کنید و Google با سرعت شما سازگار می‌شود. سپس تمام اطلاعات توسط Gemini تفسیر می‌شود. ده صدای مختلف برای انتخاب وجود دارد، بنابراین اگر به دنبال چیزی متفاوت هستید، این قابلیت برای شماست تا از آن لذت ببرید
فرض کنید در حال آماده شدن برای یک مصاحبه شغلی یا تمرین برای یک سخنرانی مهم هستید: فقط به Live بروید و از Gemini بخواهید که به شما در آماده شدن کمک کند. جمینی مهارت‌هایی را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید هنگام صحبت با کارفرما خود به آن‌ها توجه کنید، یا نکاتی را در سخنرانی عمومی برای آرام کردن اعصابتان قبل از اینکه روی سکو بروید، پیشنهاد می‌کند.

این ویژگی در ماه‌های آینده رسما عرضه می‌شود و برای کاربران پیشرفته Gemini در دسترس قرار خواهد گرفت. با این حال، همه چیز فقط به اینجا ختم نمی‌شود زیرا کمپانی گوگل مطمئن شده است که این قابلیت حتی قدرتمندتر هم باشد.

اواخر امسال می‌توانید هنگام پخش زنده از دوربینتان استفاده کنید و گفتگوهایی را درباره هر آنچه که در اطرافتان می‌بینید شروع کنید.

یکی دیگر از چیزهای واقعا جالبی که شرکت گوگل در طول رویداد زنده به نمایش گذاشت، ویژگی Project Astra است. این قابلیت بخشی از DeepMind شرکت گوگل است و اساساً به عنوان یک هدف برای ساخت یک عامل هوش مصنوعی جهانی عمل می‌کند که تقریباً در همه جنبه‌های زندگی روزمره به شما کمک خواهد کرد. این ویژگی می‌تواند بدون درنگ گفته‌های شما را تفسیر کند و به راحتی پاسخ‌های سریعی را ارائه دهد.

یک عامل برای اینکه این قابلیت واقعاً مفید واقع شود این است که، باید دنیای پیچیده و پویا اطراف را درست مانند مردم درک کرده و به آن پاسخ دهد، به عبارتی دیگر آنچه را که می‌بیند و می‌شنود را برای درک زمینه و انجام عمل، در نظر بگیرد و به خاطر بسپارد. همچنین باید فعال، قابل آموزش و شخصی باشد تا کاربران بتوانند به طور طبیعی و بدون هیچ تاخیری با آن صحبت کنند.

کمپانی گوگل حتی نشان داد که Project Astra چگونه کار می‌کند و باید صادقانه گفت که، عملکرد خوب و سرعت پاسخگویی آن بسیار قابل توجه است.

در نهایت باید اضافه کرد که قابلیت‌های Gemini Live و Project Astra دو مورد از جالب‌ترین چیزهایی هستند که شرکت گوگل توانسته است به نمایش بگذارد. بی‌صبرانه منتظر هستیم تا این فناوری‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از سیستم عامل اندروید تبدیل شوند. مطمئناً، مدتی طول می‌کشد تا این قابلیت‌های جدید در دسترس همه قرار گیرند، با این وجود واقعا خوشحال کننده است که شرکت گوگل روی این فناوری کار می‌کند، زیرا احتمال دارد در آینده برنامه‌های زیادی از این قبیل وجود داشته باشد.

اشتراک:

سید مهدی میرحیدری

از لذت خودداری می کند ، زیرا لذت بخش است ، اما به دلیل این که کسانی که نمی دانند چگونه لذت را دنبال کنند ، عقلانی هستند با عواقب بسیار دردناکی روبرو می شوند. و دیگر کسی نیست که دوست داشته باشد یا دنبال کند و یا بخواهد درد خود را بدست آورد

پیشنهادات شما :

آگهی های مردمی بدون تائید اسکناس ثبت می شوند.

اخبار مرتبط

خبرهای قیمتی بازار:

کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.