کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(106)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

در حالی که دبیر انجمن انبوه سازان مسکن می گوید که «قرار است زندانیان چینی برای ساخت مسکن به تهران آورده شوند،» معاون شهردار تهران این موضوع را «تکذیب کرد.»با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


مدیرعامل مک‌دونالد می‌گوید تازمانی‌ که جنگ غزه ادامه دارد ما وضع خوبی نخواهیم داشت و این جنگ و تحریم مسلمانان تاثیر ناامیدکننده‌ای بر ما داشت.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


محدودیت ارائه خدمات کارت به کارت در اجرای تبصره 3 ماده 8 آئین نامه اجرایی ماده (14) الحاقی قانون مبارزه با پولشویی به رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


یک کارشناس اقتصادی گفت: عده‌ای در تلاشند، بحران‌های منطقه‌ای را عامل افزایش مقطعی دلار معرفی کنند و با استفاده از رخ‌دادهای چند هفته گذشته، نرخ دلار در بازار را صعودی کنند.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


سهمیه بنزین 1500 تومانی در کارت‌های سوخت تغییر نکرده است، اما سهمیه بنزین آزاد (3000 تومانی) از 150 لیتر به 100 لیتر کاهش یافته است تا با توجه به قیمت بسیار پایین بنزین نسبت به کشورهای همسایه، قاچاق بنزین در مرزها کاهش یابد.‌با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


پیگیری از وزارت رفاه نشان می‌دهد، 60 هزار خانوار با ورود به دهک پردرآمد 10 در دی‌ماه از دریافت یارانه حذف شدند.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


در حالی که به گفته رئیس‌کل بیمه مرکزی ایران، از کل وسایل نقلیه کشور اعم از خودرو و موتورسیکلت 34 درصد بدون بیمه شخص ثالث تردد می‌کنند، یک مدیر وزارت نفت خبرداد، تعویض کارت سوخت و اختصاص سهمیه سوخت به شرط داشتن بیمه شخص ثالث شده است.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


نماینده کارگران در شورای عالی کار میزان حداقل و حداکثر عیدی کارگران برای سال جاری را اعلام کرد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک بهمن تا ۳۰ بهمن روز سه شنبه ۱۲ دی آغاز می‌شود.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


مالیات پرداختی صنف طلا و جواهرفروشان در 3 سال اخیر به طور متوسط در هر سال ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در هر ماه ۵۵۸ هزار تومان بوده است.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.