کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(106)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: راه‌حل سریع بازار خودرو، واردات خودروهای کارکرده است و امروز دولت لایحه دوفوریتی واردات خودروهای کارکرده را مصوب کرد و امیدواریم در مجلس نیز به‌سرعت پیگیری شود.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


یک کارشناس بازار سرمایه گفت: اکثر افراد حقیقی، حقوقی و مدیران حاضر در بازار سرمایه، تجربه سال ۹۹ را دارند. به این ترتیب احتمالا جلوی رشد انفجاری شاخص از سمت رگولاتور و فعالان بازار سرمایه گرفته خواهد شد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


بر اساس اعلام فائو تولید عسل ایران در جایگاه سوم جهانی قرار دارد و به 22 کشور جهان صادر می شود.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر

توسط حمیدرضا همتی | 1402-01-28 | تگ ها : اخبار اسکناس خرید عسل


بر اساس اعلام صندوق بین المللی پول اقتصاد ایران در سال 2022 برزگتر از 171 کشور جهان شد و بین 22 اقتصاد برتر جهان قرار گرفت.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


متوسط قیمت نفت در هفته گذشته برای چهارمین هفته متوالی افزایش یافت که طولانی‌ترین دوره افزایشی از ژوئن 2022 به شمار می‌رود.با اسکناس همراه باشید

مطالعه بیشتر


میوه هایی که در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران عرضه می شود با قیمت عمده فروشی است و مغازه داران طبق فاکتور مجازند 30 درصد به قیمت ها اضافه و خرده فروشی کنند اما در نبود نظارت، گاهی تا 100 درصد افزایش قیمت اعمال می شود، همچنین بارش ها هم برداشت و حمل و نقل میوه و سبزی از مزارع تا بازار را مختل کرده است.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


با مصوبه بانک مرکزی، مهلت اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده (4) قانون جهش تولید مسکن تا پایان شهریور ماه سال 1402 تمدید شد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


پروژه توسعه حرم مطهر حسینی اولین طرح توسعه‌ای است که در مساحتی به وسعت نیم میلیون مترمربع به اجرا درآمده تا بتواند همزمان پذیرای یک میلیون زائر باشد . در ادامه با اسکناس همراه باشید .

مطالعه بیشتر


معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه 850 هزار تن سیب و پرتقال در سردخانه‌ها برای تنظیم بازار نوروز ذخیره‌سازی شده است، گفت: کمیته راهبردی وزارت جهاد کشاورزی حتما به تنظیم بازار میوه نوروز، ورود می‌کند.در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره ثبت نام آزمون آیلتس منتشر شد. در ادامه با اسکناس همراه باشید .

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.