کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(106)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

سازمان جهانی هواشناسی اعلام کرد که انتظار می‌رود، دمای جهان و کره زمین ظرف چند سال آینده به رکورد جدیدی برسد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر

توسط حمیدرضا همتی | 1402-02-29 | تگ ها : اخبار اسکناس


حلقه مفقوده ریلی کریدور شمال-جنوب که در زمره ۱۰ کریدور ترانزیتی ریلی و ترکیبی تعریف شده در نشست کشورهای اتحادیه اروپا است، با همکاری ایران و روسیه به عنوان دو قطب اقتصادی منطقه، تکمیل خواهد شد؛ با سرمایه‌گذاری روسیه در خط‌آهن رشت-آستارا و تکمیل کریدور شمال-جنوب، ایران به هاب ترانزیتی منطقه‌ تبدیل می‌شود.

مطالعه بیشتر

توسط حمیدرضا همتی | 1402-02-27 | تگ ها : اخبار اسکناس راه آهن


وزارت کشور عراق اعلام کرد از این پس مبادله به دلار در این کشور جرم انگاری شده و با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


خریداران خودروی ساینا اس دوگانه سوز از کیفیت این خودرو راضی نیستند و گفته‌اند نسبت به زمان ثبت‌نام، مغایرت‌هایی در بخش‌های فنی خودرو وجود دارد که ضرورت دارد سایپا در این‌باره توضیح دهد و نسبت به رفع عیوب این خودرو اقدام کند.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با مصوبه بانک مرکزی اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری با افزایش 33 درصدی به 4 هزار میلیارد تومان می‌رسد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی دامداران ایران گفت:‌شورای قیمت گذاری نرخ شیر خام را کیلویی 15 هزار تومان تصویب کرد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر

توسط حمیدرضا همتی | 1402-02-18 | تگ ها : اخبار اسکناس شیر خام


گوگل قصد دارد موتور جستجوی خود را با چت هوش مصنوعی و کلیپ‌های ویدیویی ارتقا دهد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


بزرگ‌ترین بانک‌دار هند و ثروتمندترین بانکدار آسیا گفت: به خاطر استفاده از دلار به عنوان ارز غالب در ذخیره ارزی کشورها، این ارز قدرتی نامتناسب دارد و بزرگ‌ترین ابزار تروریسم اقتصادی است.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه با بیان اینکه سال گذشته بیش از یک میلیون فرصت شغلی جدید در کشور ایجاد شده است،‌گفت: همچنین تراز تجاری ایران در سال قبل مثبت شد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه محصول هایما در مرحله دوم فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.