کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(106)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

همزمان با بازرسی وزارت راه و شهرسازی از مشاوران املاک در استان‌ها 45 درصد از مشاوران املاک فعال مورد بازرسی قرار گرفتند و 7 درصد از مشاوران املاک بازرسی‌شده متخلف شناسایی شدند.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن گفت: اگر روند عرضه و تقاضای زمین متناسب بود، الان نباید شاهد سهم 60 درصدی قیمت زمین در هزینه تمام شده یک واحد مسکونی نبودیم.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کارنامه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


مدیر بازاریابی و بازرگانی شرکت خودروسازی فراری ایتالیا اعلام کرد که این شرکت فروش خودروهای اسپورت لوکس خود در آمریکا با ارز مجازی را آغاز کرده و قرار است با توجه به درخواست افراد ثروتمند این سیاست در بازار اروپا هم اجرا شود.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران گفت: ایران در صنعت مس دارای پنجمین ذخیره مس دنیا است و چهاردهمین کشور تولیدکننده کاتد مس به شمار می‌رود.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر

توسط حمیدرضا همتی | 1402-07-19 | تگ ها : اخبار اسکناس صنعت مس


گوگل به تازگی ویژگی را روی دستگاه‌های اندرویدی راه اندازی کرده که می‌تواند هشدار وقوع زلزله را به کاربر بدهد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


نائب رئیس دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به اینکه شورای نگهبان مسکوت ماندن سه ساله تاثیر معدل در کنکور را رد کرد گفت: دروس عمومی عملاً از کنکور حذف می‌شود.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: بیش از 550 نفر از صاحبان درآمدهای کلان از پلتفرم‌های فضای مجازی و سلبریتی‌ها شناسایی شده و از آنها مالیات گرفته می‌شود.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کارشناسان بازار سرمایه معتقدند با کاهش قیمت دلار در بازار به دلیل آزادشدن منابع غیرقابل دسترس ایران در کره جنوبی، شاخص کل بورس نیز با نوسان همراه خواهد بود.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت تمام‌سکه بهار آزادی کاهش یافت.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.