کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(459)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

محصولات میان‌رده سامسونگ هرسال در حال پیشرفت هستند. حالا با عرضه گوشی گلکسی A55 5G و A35 5G که هردو جزو محصولات میان‌رده این شرکت هستند. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


مادران داری سه فرزندان تاپایان اردیبهشت فرصت دارند از طرح ملی رایگان بیمه بازنشستگی برخوردار شوند. در ادامه با اسکناس همراه باشید

مطالعه بیشتر


مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال خبر داد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، پیش از تهیه بلیط ترکیه باید از موارد ممنوع در فرودگاه این شهر مطلع باشید تا سفر شما بدون مشکل و دغدغه طی شود. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کمیاگری علمی باستانی و رازآلود است که ریشه‌های آن به مصر باستان و بین‌النهرین بازمی‌گردد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


به نظر می‌رسد پاسخ این پرسش که «از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟» در حال تغییر است، زیرا عمر مردم طولانی‌تر شده است. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


یکی از اخبار مرسوم این روزها در کشورمان، اخبار مربوط به گرانی تمامی اجناس و کالاها است. قیمت خودرو نیز در این بین به‌صورت آرام یا ناگهانی پرواز می‌کند. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


با بالارفتن قیمت دلار، روزانه قیمت گوشی‌های هوشمند در بازار دستخوش تغییر می‌شوند. به همین دلیل تصمیم داریم تا با ایجاد لیست قیمت جداگانه، قیمت گوشی شیائومی را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


ربات هوش مصنوعی چری به زودی راهی ایران می‌شود. چری یک ربات فروشنده است که می‌تواند فروش شرکت‌ها را به طرز عجیبی افزایش دهد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


نمایشگاه خودرو پکن 25 آوریل 2024 با حضور چری با موضوع «انرژی جدید، محیط‌زیست جدید، عصر جدید» افتتاح شد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.