کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(509)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: حقوق بازنشستگان در بودجه سال جاری لحاظ و در جداول نهایی هم سهم ۴۰ درصد به صورت کامل برای اجرا در سال جاری پیشنهاد شد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


محققان دانشگاه گلاسکو اسکاتلند و دانشگاه نورث ایسترن آمریکا دریافتند که طوطی‌ها ترجیح می‌دهند به‌جای تماشای ویدیوهای ازپیش‌ ضبط‌شده، با دیگر پرندگان تماس تصویری زنده داشته باشند. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کرمان‌موتور شرایط فروش جک J4 و پیکاپ KMC T8 را برای اردیبهشت 1403 اعلام کرد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


افراد سیگاری و آنهایی که در شروع راه مصرف سیگار هستند، باید بدانند که دود سیگار چه بلایی سر سلامت آنها می آورد.‌ در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


هدف نهایی از این مطالعه این است که آگاهی مردم نسبت به خطرات ناشی از استفاده کنترل‌نشده از شبکه‌های اجتماعی افزایش یابد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


شرکت ایتالیایی فراری از مدل جدید خود با نام 12Cilindri رونمایی کرد. همان‌طور که می‌توان از نام این خودرو حدس زد، فراری 12Cilindri به پیشرانه‌ای با 12 سیلندر مجهز است. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


این روزها با بالارفتن قیمت دلار، شاهد تغییرات زیادی در قیمت گوشی در بازار بوده‌ایم. حالا دیگر از تغییرات روزانه گذشته و قیمت‌ها ساعتی و حتی در دقیقه تغییر می‌کنند. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از ابتدای سال ۱۴۰۲ به صورت سراسری در کشور، ۱۱ قلم کالای اساسی برای حفظ سفره مردم از تورم در سبد غذایی آغاز شد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


هونگچی H5 لوکس ترین خودروی چینی است که تا کنون به ایران آمده است. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.