کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(507)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

سونی احتمالاً در سال جاری نسخه پرو کنسول پلی استیشن 5 را عرضه خواهد کرد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت ضمن اعلام اسامی پیرترین و جوان‌ترین استان‌های کشور گفت: میانگین سن مادران در هنگام فرزندآوری ۲۷.۳ سال و برای پدران ۳۲ سال است در ادامه با اسکناس همراه باشید

مطالعه بیشتر


بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناپایدار در کشور وجود دارد که اگر به آنها رسیدگی نشود، فاجعه بزرگی رخ می‌دهد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


قیمت خودرو در بازار آزاد امروز سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ بر اساس معاملات انجام شده. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: فرآیند حذف کاغذ از بیمه تکمیلی در بخش دارو از امروز اول اسفند ماه آغاز شد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


آخرین وضعیت کاهش ساعت کاری کارکنان دولت این بود که ساعت کاری کارکنان دولت را از ۴۴ ساعت کاهش به ۴۲ و نیم ساعت کاهش دهیم. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


سید جعفر تشکری هاشمی گفت: شورای شهر تهران بودجه خوبی هم در سال جاری و هم در سال آینده برای ناوگان حمل ونقل عمومی در نظر گرفته است. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از واریز عیدی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بازنشستگان کشوری خبر داد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


با اعلام دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، مصوبه دسترسی به شبکه های اجتماعی و پلتفرم‌ های پرطرفدار خارجی با سازوکار حکمرانی‌پذیر و به صورت پوسته ابلاغ شد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


مغز آلبرت اینشتین پس از مرگ این دانشمند برجسته در سال ۱۹۵۵ از بدن وی خارج شد و توسط دانشمندان مورد مطالعه قرار گرفت. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.