کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(509)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

تلسکوپ فضایی جیمز وب که به عنوان قدرتمندترین تلسکوپ فضایی ساخته شده تا به حال شناخته می‌شود، به طور مداوم در حال رونمایی از اسرار جدیدی از جهان هستی است. در ادامه با اسکاس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


در سال ۱۴۰۱ صادرات زعفران با بسته بندی تا ۱۰ گرمی و بین ۱۰ تا ۳۰ گرم نزدیک به ۱۵.۵ درصد کل زعفران صادره بود که این نسبت در سال ۱۴۰۲ به ۲۲ درصد کل صادرات این محصول رسید. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


سه شرکت چینی چانگان، هوآوی و CATL برای ساخت آوتر 15 با یکدیگر متحد شدند. این خودرو رقیبی جدی برای تسلا مدل Y‌ خواهد بود. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


اپل پس از صحبت با OpenAI و گوگل در مورد مدل‌های هوش مصنوعی خود، به توافقی برای شراکت با OpenAI و استفاده از ChatGPT برای ویژگی‌های آینده آیفون نزدیک شده است. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


مجموع تسهیلات ودیعه مسکن پرداختی توسط بانک‌ها تا پایان فروردین ماه سال جاری نیز 328.993 میلیارد ریال بوده است. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: ۶ هزار کارت سوخت اجاره‌ای با همکاری وزارت نفت رد گیری، مسدود و از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد. در ادامه با اسکناس همراه باشید

مطالعه بیشتر


علی رغم تمایل بسیاری به خرید دستگاه های استوک، اما تفاوت‌های زیادی بین دستگاه‌های بازسازی‌شده در کارخانه و دستگاه‌های بازسازی‌شده توسط شخص ثالث وجود دارد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


آخرین قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا برای امروز ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ . در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


آخرین قیمت انواع خودرو رانا برای امروز ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ . در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


قراردادی که در سال ۲۰۰۰ با مسی امضا شد و متن قرارداد ‏روی یک برگ دستمال کاغذی نوشته و امضا شده بود. ‏در ادامه با اسکناس همراه بشید.

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.