کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(504)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

متا روز پنجشنبه اعلام کرد که دستیار هوش مصنوعی رایگان آن، متا AI، به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک اضافه می‌شود. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کپک‌ها معمولاً ظاهر بدی دارند و برای سلامتی ضرر دارند و به همین دلیل خلاص شدن از شر کپک به شکل صحیح، اهمیت بسیار زیادی دارد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر

توسط دنیا پارساکیان | 1403-01-31 | تگ ها : اخبار اسکناس


سال گذشته ۱۰۰ هزار تن گوشت منجمد و ۳۰ هزار تن گوشت گرم وارد شد اما برای امسال میزان واردات گوشت منجمد ۱۴۰ هزار تن افزایش می‌یابد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


شیائومی طی هفته‌های گذشته، عرضه نخستین اتومبیل خود را به بازار چین آغاز کرده است. استقبال مناسب مشتریان از این خودرو، باعث شده است تا پروژه دومین خودرو شیائومی نیز شکل بگیرد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


خدمات گارانتی، امروزه یکی از پذیرفته‌شده‌ترین خدمات خودرویی است که برندهای مطرح بین‌المللی ارائه می‌کنند. اما ابطال گارانتی خودرو در ایران شرایط عجیبی دارد که به‌نظر منحصربه‌فرد می‌رسند. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


اغلب دانشگاه‌ها ایده‌هایی را تولید می‌کنند که هیچ‌کس نمی‌داند چگونه از آن‌ها استفاده کند. اکونومیست در این گزارش تاثیر دانشگاه‌ها بر رشد اقتصادی را بررسی کرده است.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


جهان در سال۲۰۲۳ میلادی ملغمه‌ای از جنگ، آشوب و بحران‌های دست‌سازی بود که آمریکا، اتحادیه اروپا و رژیم اشغالگر قدس مولد آن در نظام بین‌الملل بودند. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


سبد معیشت کارگران چیزی بالغ بر ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در ماه برآورد می‌شود، اما دولت و نمایندگان در مورد عدد ۱۶ میلیون و یکصد هزار تومان به نتیجه رسیدند. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


به گفته مسئولان، والدین نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ برای اختصاص ۱.۵ میلیون تومان سهام حداکثر تا پایان اسفندماه امسال فرصت ثبت‌نام در پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک را دارند.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.