کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(106)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: مبالغی که بابت خرید تضمینی گندم پرداخت شده به صورت علی‌الحساب با قیمت 11 هزار و 500 تومان است و مابه التفاوت آن تا 15 هزار تومان به زودی پرداخت می شود.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد واردات خودرو دارند نیازی به خرید خودرو فرسوده ندارند.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


بعدازظهر امروز و با حضور وزیر صمت، 15 ایستگاه شارژ خودرو برقی در تهران به بهره‌برداری رسید.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دهک‌های 4 و 5 نیز مشمول طرح اعتبار مضاعف کالابرگ الکترونیکی شدند.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


عضو شورای عالی کار گفت: سه عضو نماینده کارگری در شورای عالی کار، درخواست برگزاری جلسه شورای عالی کار برای تجدیدنظر در حداقل حقوق کارگران با توجه به تورم شدند.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


رئیس کل بانک مرکزی گفت: تمام منابع ارزی توقیف شده ایران در کره جنوبی آزاد شد و این منابع به صورت پرداخت بانکی جهت خرید کالاهای غیرتحریمی استفاده می‌شود.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


برای ایجاد حساب کاربری گوگل یکی از مراحل ورود شماره تلفن است که برخی به دلایل امنیتی علاقه‌ای به وارد کردن شماره خود ندارند.در ادامه ترفندی برای ثبت‌نام بدون ارائه شماره معرفی می‌کنیم.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


افزایش تامین برق صنایع سبب شد اوج بار مصرف برق در روز جاری رکورد قبلی خود را بشکند و به رقم 73 هزار و 450 مگاوات برسد.با اسکناس همراه باشید

مطالعه بیشتر


علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار متنی در فضای مجازی از تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل گرمای هوا خبر داد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


وزیر راه و شهرسازی گفت: تعرفه تجاری همه قلم‌‌ کالاهای مورد توافق بین ایران و سوریه به صفر رسیده است و تجار می‌توانند بدون پرداخت این تعرفه در گمرک به صادرات و واردات کالاها اقدام کنند.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.