کد تخفیف :snp100/ تخفیف 110 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

حمیدرضا همتی 1402-02-24 (278) اشتراک

شما هم از خودروی ساینا رضایت ندارید؟! اخبار خودرو اسکناس قرعه کشی خودرو سایپا مراحل خرید خودرو ساینا قیمت خودرو محصول جدید سایپا مشکل ساینا اس

خریداران خودروی ساینا اس دوگانه سوز از کیفیت این خودرو راضی نیستند و گفته‌اند نسبت به زمان ثبت‌نام، مغایرت‌هایی در بخش‌های فنی خودرو وجود دارد که ضرورت دارد سایپا در این‌باره توضیح دهد و نسبت به رفع عیوب این خودرو اقدام کند.با اسکناس همراه باشید.


به گزارش اسکناس به نقل از فارس کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «اشکال در فروش ساینا اس دوگانه‌سوز سایپا بررسی شود» عنوان کرده‌اند که شرکت خودروسازی سایپا با حذف بخش‌های مختلف خودرو (سایپا اس دوگانه سوز) در واقع خودروی دیگری را به جای سایپا اس دوگانه سوز به مشتریان تحویل می‌دهد.  

کاربران در این باره نوشتند: خودرویی که شرکت سایپا به عنوان خودروی ساینا اس دوگانه سوز تحویل می‌دهد هیچ تطابقی با ساینا اس دوگانه سوزی که توسط شرکت معرفی شده ندارد. زیرا در خودروی تحویلی کیلومتر شمار خودرو کیلومتر شمار تیبا است و همچنین در خودروی تحویلی ریموت یا کلید تاشو حذف شده و  علاوه بر این خودروی مذکور فاقد دزدگیر فابریک است. 

همچنین در موارد ذکر شده توسط کاربران آمده است: با وجود اینکه شرکت یکی از ویژگی‌های خودرو ساینا را تقویت جلوبندی اعلام کرده است اما خریداران هیچ تفاوتی را نسبت به خودروهای تولیدی در گذشته احساس نمی کنند؛ کپسول استفاده شده در این خودرو 9 کیلویی است در حالی که مطابق اعلام شرکت این کپسول باید 12 کیلو باشد. 

از جمله مسائلی که کاربران به آن اشاره داشته اند عدم ارائه قیمت قطعی خودرو و عدم ارائه ریز‌هزینه‌های خرید خودرو توسط شرکت جهت بررسی اعمال مصوبه 473 است. 

این کاربران همچنین به اختلاف قیمت 40 میلیون تومانی خودرو ساینا دو گانه سوز با ساینا اس بنزینی اشاره کردند و عنوان داشتند که با توجه به حذف تعدادی از آپشن های خودروی مذکور نباید این هزینه اضافه از مشتریان دریافت شود.


اسکناس/مرجع دغدغه های اساسی

اشتراک:

سید مهدی میرحیدری

از لذت خودداری می کند ، زیرا لذت بخش است ، اما به دلیل این که کسانی که نمی دانند چگونه لذت را دنبال کنند ، عقلانی هستند با عواقب بسیار دردناکی روبرو می شوند. و دیگر کسی نیست که دوست داشته باشد یا دنبال کند و یا بخواهد درد خود را بدست آورد

پیشنهادات شما :

آگهی های مردمی بدون تائید اسکناس ثبت می شوند.

اخبار مرتبط

خبرهای قیمتی بازار:

کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.