کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(45)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

کمیاگری علمی باستانی و رازآلود است که ریشه‌های آن به مصر باستان و بین‌النهرین بازمی‌گردد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


نمایشگاه خودرو پکن 25 آوریل 2024 با حضور چری با موضوع «انرژی جدید، محیط‌زیست جدید، عصر جدید» افتتاح شد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


علی فرهادی گفت: تا پایان اردیبهشت بدهی مربوط به حق‌التدریس فصل زمستان معلمان را پرداخت خواهیم کرد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


شیائومی طی هفته‌های گذشته، عرضه نخستین اتومبیل خود را به بازار چین آغاز کرده است. استقبال مناسب مشتریان از این خودرو، باعث شده است تا پروژه دومین خودرو شیائومی نیز شکل بگیرد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


اغلب دانشگاه‌ها ایده‌هایی را تولید می‌کنند که هیچ‌کس نمی‌داند چگونه از آن‌ها استفاده کند. اکونومیست در این گزارش تاثیر دانشگاه‌ها بر رشد اقتصادی را بررسی کرده است.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


سبد معیشت کارگران چیزی بالغ بر ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در ماه برآورد می‌شود، اما دولت و نمایندگان در مورد عدد ۱۶ میلیون و یکصد هزار تومان به نتیجه رسیدند. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


بهای معاملات نفت برنت با ۳۰ سنت معادل ۰.۳۶ درصد کاهش، به ۸۳ دلار و ۳۵ سنت در هر بشکه رسید. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


لیست قیمت کارخانه‌ای جدید محصولات ایران خودرو ویژه اسفند ماه ۱۴۰۲ از سوی این شرکت منتشر شد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


این طرح فروش به صورت آنلاین از ۱۲ ظهر روز هشتم اسفند تا ساعت ۱۶ مورخ ۲۰ ماه جاری برقرار خواهد بود. در ادامعه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.