کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(53)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

سورن پلاس فعلا با پیشرانه EF7 به بازار عرضه می‌شود. البته قرار است در آینده این خودرو را با پیشرانه‌های متفاوتی نظیر EFP و EF7 توربو نیز ببینیم. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اجرای آزمایشی طرح استفاده از کارت بانکی به جای کارت سوخت احتمالا از سال آینده آغاز شود.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


میوه شب عید ۱۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.با اسکناس همراه باشید

مطالعه بیشتر

توسط حمیدرضا همتی | 1401-12-18 | تگ ها : اخبار اسکناس میوه عید


حواشی اخیر مبنی بر اعطای رانت‌های خودرویی در ایران خودرو باعث شد تا مدیرعامل این شرکت برکنار شود. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


جزئیات جدیدی برای پرداخت عیدی کارگران، کارمندان و بازنشستگان از سوی دولت اعلام شد. حداقل حقوق پایه و حق بیمه برای تعیین عیدی نقش مهمی دارد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


چند روز پیش بود که خبر مذاکرات ایران و چین بر سر ساخت 4 میلیون واحد مسکونی توسط سرمایه‌گذاران چینی مطرح شد. این خبر البته از سوی وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد. اما هنوز زمزمه حضور چینی‌ها در پروژه‌های مسکن ایران مطرح است.در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر

توسط حمیدرضا همتی | 1401-12-01 | تگ ها : اخبار اسکناس چین مسکن


در چند روز اخیر برخی با اشاره به وجود جیوه قرمز در چرخ‌های خیاطی قدیمی با قیمت‌های میلیاردی آن را به فروش گذاشته‌اند! در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


آثار تعطیلی‌های مداوم جایگاه‌های سی ان جی در زمستان امسال نمود پیدا کرده است. محسن جوهری، رئیس هیات مدیره انجمن سی ان جی کشور، در این باره گفت: جایگاه‌ها در وضعیت خوبی قرار ندارند و ادامه روند فعلی ممکن است به تعطیلی جایگاه‌ها ختم شود.در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


عرضه رب سکه در بورس سبب شده مشتاقان زیادی برای خرید آن اقدام کنند.لذا برآن شدیم آموزش گام به گام خرید را به شما ارائه دهیم.در ادامه با اسکناس همراه باشید

مطالعه بیشتر


از آنجا که سکه‌های عرضه شده در بورس کالا بدون وکیوم تحویل داده می‌شوند، این سوال برای خریداران مطرح شده است که سکه وکیوم‌دار و بدون وکیوم چه تفاوتی از لحاظ قیمت با هم دارند در ادامه با اسکناس همراه باشید

مطالعه بیشتر

توسط حمیدرضا همتی | 1401-11-13 | تگ ها : سکه سکه طلا


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.