کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(53)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: ١٧ آذرماه امسال آزمون سراسری استخدامی در کشور برگزار می‌شود.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


بانک آینده از لغو مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت خبر داد. با توجه به زیان‌سازی نجومی این بانک طی ماه‌های گذشته، به نظر می‌رسد وآیند دچار حاشیه‌های جدیدی شده است.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


بانک مرکزی امسال اختیار پرداخت وام اربعین را به بانک‌‌ها واگذار کرده است. با این حال، تاکنون تنها بانک ملی برای اعطای این تسهیلات اعلام آمادگی کرده است.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


مهاجرت یکی از متغیرهای اثرگذار بر تغییرات جمعیتی در استان‌هاست که می‌تواند منجر به تغییر موازنه جمعیتی و حتی خالی شدن برخی روستاها و شهرها از سکنه شود.

مطالعه بیشتر


به گفته مهدی تقدسی، مدیر طرح یکپارچه خودرو، ۱۱۲ هزار نفر در این دوره در قالب طرح جوانی شرکت کرده بودند که به همه آنان خودرو تعلق گرفت. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


بر اساس ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو و اصلاحیه آن و در راستای اجرای صحیح اسقاط وسایل نقلیه فرسوده ، سامانه ستاد نوسازی خودروهای فرسوده راه اندازی شد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


این خبر را مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اعلام کرده و گفته کارت سوخت هر خودرو در ابتدای ماه ۲۱۰ لیتر شارژ می‌شود. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


این افزایش یارانه تنها به اقشار دهک اول تا سوم تحت پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود نه کل یارانه‌بگیران. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


انرژی خورشیدی در سراسر اروپا به یکی از قطب‌های اصلی انرژی تبدیل شده است. هلند، کشور کوچکی است و قصد دارد با راه‌حل‌های مبتکرانه بر کمبود فضا غلبه کرده و خود را به رهبر این انرژی پاک در جهان بدل کند.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


اندی جاسی، مدیرعامل شرکت آمازون، روز گذشته در یادداشتی به کارمندان خود اعلام کرد که طی هفته‌های آتی 9 هزار نفر دیگر از کارمندان خود را اخراج می‌کند. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.