کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(53)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

احسان خاندوزی اظهار کرداقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ حاکی از آن است که تورم سال ۱۴۰۳ پایین‌تر و در مسیر بسیار کمتر از سال جاری خواهد بود. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناپایدار در کشور وجود دارد که اگر به آنها رسیدگی نشود، فاجعه بزرگی رخ می‌دهد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


سید جعفر تشکری هاشمی گفت: شورای شهر تهران بودجه خوبی هم در سال جاری و هم در سال آینده برای ناوگان حمل ونقل عمومی در نظر گرفته است. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


معاون رفاه و امور اقتصادی با اشاره به افزایش اعتبار در طرح کالابرگ گفت: در حال حاضر میزان تراکنش در این طرح روزانه به ۳ میلیون تراکنش رسیده است. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


پس از اضافه شدن بنز C180 و بنز CLA 180 به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی جانبازان، موضوع فروش حواله‌های میلیاردی این خودروها داغ شد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


افزایش سرسام‌آور قیمت لپ‌تاپ باعث شده تا خرید و فروش لپ تاپ دست دوم رواج پیدا کند. حال آن‌طور که رئیس اتحادیه فناوران می‌گوید 40 درصد لپ‌تاپ‌های که آگهی می‌شوند خراب یا سوخته هستند.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


شرکت آرین موتور همانند ماه‌های گذشته،‌ شرایط فروش لاماری ایما ویژه آذرماه 1402 را نیز اعلام کرد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


پای مرغ یکی از محبوب‌ترین مواد غذایی در کشور‌های چین، ویتنام و فیلیپین است که در سبد غذایی اکثر مردم به چشم می‌خورد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کی ‌ام سی ایکس ۵ (KMC X۵) یکی از جدیدترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود که به واسطه طراحی بسیار مدرن می‌تواند در اولویت خریداران قرار بگیرد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر

توسط دنیا پارساکیان | 1402-09-07 | تگ ها : اخبار اسکناس ماشین


بررسی بازار میلگرد حاکی از تداوم سیر نزولی قیمت‌هاست. به نظر می‌رسد با تشدید تورم، نبود نقدینگی ورکود ساخت و سازها، خزان بازار آهن در سال جاری فرا رسیده است. اما در مقابل، سیر قیمت‌ها در بازار آهن اسفنجی صعودی است که ممکن است تداوم این وضعیت واحدهای کوچک را با مشکلات جدی مواجه کند.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.