دنیا پارساکیان 1402-11-23 (107) اشتراک

خرید شماره ملی برای خرید خودرو + جزئیات اخبار خودرو اسکناس کارت ملی واردات خودرو

همزمان با ثبت‌نام خودروهای وارداتی، بازار فروش کد ملی در فضای مجازی مطرح شده است. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

به گزارش اسکناس به نقل از خبرگزاری تسنیم، اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: پیرو شایعاتی که اخیراً در خصوص خرید و فروش کد ملی اشخاص حقیقی برای موضوع واردات و ثبت‌نام خودرو رواج یافته، بدینوسیله این اتحادیه ضمن تکذیب این موضوع به مردم هشدار می‌دهد «هرگونه واگذاری کدملی و سایر مدارک مرتبط تحت هر عنوان و قرارداد به شخص ثالث تخلف و موجب سواستفاده افراد سودجو است و عواقب سنگین حقوقی، کیفری و مالیاتی در پی خواهد داشت؛ لذا خواهشمند است با هوشیاری و اطلاع‌رسانی به سایرین از بروز مشکلات و تبعات صنفی آن جلوگیری کنید.

بر اساس این گزارش چند روزی است که شایعه شده است همزمان با ثبت‌نام خودروهای وارداتی، بازار فروش کد ملی در فضای مجازی مطرح شده است به گونه ای که قیمت شماره‌ ملی برای ثبت‌نام در طرح خودروهای وارداتی تا 250 میلیون تومان هم قیمت‌گذاری شده است.


اشتراک:

سید مهدی میرحیدری

از لذت خودداری می کند ، زیرا لذت بخش است ، اما به دلیل این که کسانی که نمی دانند چگونه لذت را دنبال کنند ، عقلانی هستند با عواقب بسیار دردناکی روبرو می شوند. و دیگر کسی نیست که دوست داشته باشد یا دنبال کند و یا بخواهد درد خود را بدست آورد

پیشنهادات شما :

آگهی های مردمی بدون تائید اسکناس ثبت می شوند.

اخبار مرتبط

خبرهای قیمتی بازار:

کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.