کد تخفیف :snp100/ تخفیف 110 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

حمیدرضا همتی 1401-11-25 (193) اشتراک

ورود آیفون 14 به کشور ممنوع شد+جزئیات اخبار اسکناس فناوری خرید آیفون گمرک

شاید همگان منتظر آمدن مغرور دوست داشتنی بودند ولی طبق بخشنامه گمرک جمهوری اسلامی ایران ورود مسافری و پستی آیفون ۱۴ و مدل های بعد از آن ممنوع شد.در ادامه با اسکناس همراه باشید.


به گزارش اسکناس به نقل از خبرگزاری فارس، در ابلاغیه ای از سوی مدیر کل دفتر واردات گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است که با توجه به نامه 19 بهمن سازمان توسعه تجارت و نامه 12 بهمن این سازمان مذکور، از تاریخ یکم اسفند 1401 گوشی تلفن همراه با نشان تجاری اپل مدل 14 و همه مدل های بعد از آن، جزو فهرست کالاهای مجاز همراه مسافر و پستی ورودی به کشور نیست.


 در این ابلاغیه اعلام شده است که به همه دوایر ذی ربط ابلاغ شود که از ثبت اطلاعات گوشی های وارده در سامانه مسافری و پستی از تاریخ مذکور خودداری شود و مراتب در مبادی ورودی و خروج مسافر به کشور از طریق نصب بنر و سایر وسایل ارتباطی جمعی اطلاع رسانی شود.


اسکناس/مرجع دغدغه های اساسی

اشتراک:

سید مهدی میرحیدری

از لذت خودداری می کند ، زیرا لذت بخش است ، اما به دلیل این که کسانی که نمی دانند چگونه لذت را دنبال کنند ، عقلانی هستند با عواقب بسیار دردناکی روبرو می شوند. و دیگر کسی نیست که دوست داشته باشد یا دنبال کند و یا بخواهد درد خود را بدست آورد

پیشنهادات شما :

آگهی های مردمی بدون تائید اسکناس ثبت می شوند.

اخبار مرتبط

خبرهای قیمتی بازار:

کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.