کد تخفیف :snp100/ تخفیف 110 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

دنیا پارساکیان 1402-11-23 (109) اشتراک

افزایش وام ازدواج تایید شد + جزئیات اخبار اسکناس وام ازدواج

افزایش وام ازدواج برای زوج زیر ۲۵ سال و زوجه زیر ۲۳ سال به ۳۵۰ میلیون تومان و برای سایرین ۳۰۰ میلیون تومان تایید شد. در ادامه با اسکناس همراه باشید.

به گزارش اسکناس به نقل از باشگاه خبرگزاری جوان، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: معافیت مالیاتی درآمد‌های کسب و کار‌های اینترنتی اشخاص حقیقی در سکو‌های داخلی تایید شد. هادی طحان نظیف با بیان اینکه ۳۰۰ همت برای تسهیلات ازدواج، فرزند آوری و ودیعه و ساخت مسکن به تایید شورای نگهبان رسید، افزود: افزایش وام ازدواج برای زوج زیر ۲۵ سال و زوجه زیر ۲۳ سال به ۳۵۰ میلیون تومان و برای سایرین ۳۰۰ میلیون تومان تایید شد.

طحان نظیف با اشاره به اینکه واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال به تایید شورای نگهبان رسید، بیان کرد: افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
اشتراک:

سید مهدی میرحیدری

از لذت خودداری می کند ، زیرا لذت بخش است ، اما به دلیل این که کسانی که نمی دانند چگونه لذت را دنبال کنند ، عقلانی هستند با عواقب بسیار دردناکی روبرو می شوند. و دیگر کسی نیست که دوست داشته باشد یا دنبال کند و یا بخواهد درد خود را بدست آورد

پیشنهادات شما :

آگهی های مردمی بدون تائید اسکناس ثبت می شوند.

اخبار مرتبط

خبرهای قیمتی بازار:

کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.