کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

حمیدرضا همتی 1402-02-19 (157) اشتراک

ریزش تاریخی بورس +بنظر شما علت چیست؟ اخبار اسکناس بورس کالا بورس سهام داران بورس

بورس تهران در دو روز بیش از دویست هزار واحد عقب‌نشینی کرد و بزگترین سقوط تاریخ را در هجدهم اردیبهشت رقم زد.در ادامه با اسکناس همراه باشید.


به گزارش اختصاصی اسکناس ، روز گذشته در جریان معاملات بازار سهام، به وضوح می شد ترس را در معامله گران احساس کرد. تمام مواردی که نشان دهنده وضعیت بازار هستند، با قدرت به سود فروشندگان بودند و خریداران هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

قدرت نمایی فروشندگان در بازار سهام به اندازه ای زیاد بود که بیش از 600 نماد در محدوده منفی معامله می شدند و تنها حدود 50 نماد با رشد قیمت همراه بودند.

چنین ترس بزرگی معمولا به ندرت در بازار سهام ایران ایجاد می شود. گرچه چنین سقوط بزرگی از بازار سهام پیش بینی نمی شد، اما بسیاری از فعالان بورس در انتظار یک اصلاح بودند و مدت ها بود که همه حرف از اصلاح بازار می زدند.

با این حال بازار مدت ها به حرکت صعودی خود ادامه داد و کار به جایی رسید که حتی در روز اول سقوط، بسیاری از فعالان بازار خوشحال هم شدند، چراکه از نظر آن ها اصلاح بازار زمینه ساز رشدهای بعدی است.


منتظر نظرات شما مخاطبان محترم هستیم


اسکناس/مرجع دغدغه های اساسی

اشتراک:

سید مهدی میرحیدری

از لذت خودداری می کند ، زیرا لذت بخش است ، اما به دلیل این که کسانی که نمی دانند چگونه لذت را دنبال کنند ، عقلانی هستند با عواقب بسیار دردناکی روبرو می شوند. و دیگر کسی نیست که دوست داشته باشد یا دنبال کند و یا بخواهد درد خود را بدست آورد

پیشنهادات شما :

آگهی های مردمی بدون تائید اسکناس ثبت می شوند.

اخبار مرتبط

خبرهای قیمتی بازار:

کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.