کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

احسان طاهری 1401-11-23 (212) اشتراک

داستان عجیب آجیل در شب عید 1402 اخبار

شاید به آجیل فروشی ها سر زده باشید و قیمت های مختلفی را دیده باشید.. آیا قیمت ها منطقی به نظر می رسد؟... با اسکناس همراه باشید

آجیل بدون صادرات، بدون فروش داخلی!

به گزارش اختصاصی اسکناس، طبق آمار رسمی گمرک، صادرات پسته در 10 ماه گذشته  60درصد کاهش نسبت به بازه مشابه سال گذشته داشته است. برخی ها تحریم ها را یکی از دلایل ریزش میدانند...اما برخی دیگر نظر دیگری دارند و آن هم طمع آجیل فروش ها در بازار داخلی است!

پسته 800 هزار تومانی ناقابل!

حال با گشت و گذار در آجیل فروشی ها متوجه میشویم برخی ها پسته را با قیمت 800.000 تومانی به فروش می رسانند. یعنی کیلویی حدود 18 دلار، این درحالی است که در بازار جهانی پسته حدود 10 دلار است!

حال باید پرسید با این شرایط چرا بایستی قیمت پسته آنقدر بالا رود تا بسیاری از مردم توان خرید آن را نداشته باشند؟ آیا دستگاه های نظارتی بخوبی فعالیت خود را انجام می دهند؟

به ضرر فروشنده، به ضرر مردم...

هرچند برخی از فروشندگان قیمت پسته را به دلیل صادراتی بودن موثر با نرخ ارز می دانند اما باید گفت این افزایش قیمت باعث افت فروش داخلی، به ضرر فروشنده و در نهایت به ضرر مردم است.

اشتراک:

سید مهدی میرحیدری

از لذت خودداری می کند ، زیرا لذت بخش است ، اما به دلیل این که کسانی که نمی دانند چگونه لذت را دنبال کنند ، عقلانی هستند با عواقب بسیار دردناکی روبرو می شوند. و دیگر کسی نیست که دوست داشته باشد یا دنبال کند و یا بخواهد درد خود را بدست آورد

پیشنهادات شما :

آگهی های مردمی بدون تائید اسکناس ثبت می شوند.

اخبار مرتبط

خبرهای قیمتی بازار:

کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.