کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

حمیدرضا همتی 1401-11-10 (232) اشتراک

نگران کمبود پیاز در بازار نباشید،پیاز به اندازه کافی دپو شده است اخبار قیمت روز کالای اساسی اسکناس قیمت

طبق گفته رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی و بنابر آمار ،۵۰ هزارتن پیاز در انبار‌ها دپو شده است.با اسکناس همراه باشید.


به گزارش اسکناس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،آقای مصطفی دارایی نژاد گفت: هم اکنون پیاز نو تنها از سمت جیرفت در حال عرضه است و عرضه پیاز بندرعباس به سبب بارندگی ۱۰ روز گذشته و از بین رفتن نشاء، ۱۵ روز به تاخیر افتاده است.

او قیمت کنونی هرکیلو پیاز زرد و سفید در میدان مرکزی میوه و تره بار را ۲۵ هزارتومان و پیاز قرمز ۲۸ هزارتومان اعلام کرد و گفت: در مهرماه زمانیکه هرکیلو پیاز ۶ تا ۷ هزارتومان هشدار دادیم که با استمرار صادرات بی رویه، قیمت در بازار داخل افزایش می‌یابد.  

دارایی نژاد ادامه داد: طی ماه‌های اخیر روزانه ۲ تا ۳ هزارتن پیاز  تنها به پاکستان صادر می‌شد که این امر منجر به التهاب بازار داخل شده است، حال تا برداشت و عرضه پیاز بندرعباس از ۱۵ روز آینده راهی جز جلوگیری و ممنوعیت صادرات یا ورود تعزیرات و توزیع پیاز‌های احتکار شده در انبار نیست. در غیراین صورت قیمت پیاز در میدان به بالای ۳۰ هزارتومان می‌رسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: هم اکنون ۵۰ هزارتن پیاز استان های زنجان، بناب، اصفهان و بروجرد در انبار‌ها توسط دلالان دپو شده است چراکه دلالان با توزیع قطره چکانی بدنبال آن هستند که قیمت ها را بالا نگه دارند.


اسکناس/مرجع دغدغه های اساسی

اشتراک:

سید مهدی میرحیدری

از لذت خودداری می کند ، زیرا لذت بخش است ، اما به دلیل این که کسانی که نمی دانند چگونه لذت را دنبال کنند ، عقلانی هستند با عواقب بسیار دردناکی روبرو می شوند. و دیگر کسی نیست که دوست داشته باشد یا دنبال کند و یا بخواهد درد خود را بدست آورد

پیشنهادات شما :

آگهی های مردمی بدون تائید اسکناس ثبت می شوند.

اخبار مرتبط

خبرهای قیمتی بازار:

کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.