کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 100 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

حمیدرضا همتی 1401-10-25 (243) اشتراک

قیمت مرغ افزایشی می شود؟!+جزئیات اخبار

قیمت مرغ پس از هفته‌ها طی مسیر نزولی، از پایان هفته گذشته رو به افزایش گذاشته است. هر چند قیمت آن همچنان زیر نرخ مصوب است و زیان مرغداران ادامه دارد، اما بر اساس اعلام سازمان میادین میوه و تره بار، قیمت امروز مرغ نسبت به پایان هفته گذشته ۳ هزار ۶۰۰ تومان افزایش یافته است.

در ابتدای هفته گذشته سازمان میادین میوه وتره بار قیمت هر کیلوگرم مرغ بسته‌ بندی نایلونی را ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد که این قیمت ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان زیر نرخ مصوب دولت بود. کاهش قیمت مرغ در هفته گذشته ادامه داشت و این سازمان قیمت ۴۷ هزار و ۹۰۰ تومان که ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان زیر نرخ مصوب است را نیز اعلام کرد.

اما اولین روز هفته جاری، بر اساس آخرین نرخنامه سازمان میادین و میوه تره بار، قیمت مرغ با قرار گرفتن در مسیر افزایشی به ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. امروز در خرده فروشی‌ها قیمت هر کیلوگرم به طور متوسط تا حدود ۶۰ هزار تومان نیز افزایش داشته است. هر چند این قیمت ها همچنان زیر نرخ مصوب هستند اما، افزایش قیمت ۳ هزار و ۶۰۰ تومانی مرغ را نسبت به هفته گذشته نشان می دهند.

اشتراک:

سید مهدی میرحیدری

از لذت خودداری می کند ، زیرا لذت بخش است ، اما به دلیل این که کسانی که نمی دانند چگونه لذت را دنبال کنند ، عقلانی هستند با عواقب بسیار دردناکی روبرو می شوند. و دیگر کسی نیست که دوست داشته باشد یا دنبال کند و یا بخواهد درد خود را بدست آورد

پیشنهادات شما :

آگهی های مردمی بدون تائید اسکناس ثبت می شوند.

اخبار مرتبط

خبرهای قیمتی بازار:

کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.