کد تخفیف ویژه رانندگان snp100/ تخفیف 110 هزار تومانی!  »»» محصولات«««

فهرست خبر ها(296)

خبر های روز مرتبط با کالاها در این بخش قرار دارد.

بانک آینده از لغو مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت خبر داد. با توجه به زیان‌سازی نجومی این بانک طی ماه‌های گذشته، به نظر می‌رسد وآیند دچار حاشیه‌های جدیدی شده است.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


نایب رئیس شورای ملی زعفران حداقل قیمت هر کیلو زعفران را ۳۷ میلیون و حداکثر آن را ۵۲ میلیون تومان اعلام کرد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


بسیاری از دست اندرکاران حوزه گوشت براین باورند که افزایش حجم واردات گوشت قرمز در هفته های اخیر، ضمن کاهش التهابات تا حدودی بازار را به تعادل رسانده است.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


سخنگوی پلیس از دستگیری قاتل داریوش مهرجویی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و همسرش خبر داد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


دبیر کانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به افزایش حجم جوجه ریزی در ماه های اخیر، کمبودی در عرضه مرغ نداریم.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


همزمان با بازرسی وزارت راه و شهرسازی از مشاوران املاک در استان‌ها 45 درصد از مشاوران املاک فعال مورد بازرسی قرار گرفتند و 7 درصد از مشاوران املاک بازرسی‌شده متخلف شناسایی شدند.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن گفت: اگر روند عرضه و تقاضای زمین متناسب بود، الان نباید شاهد سهم 60 درصدی قیمت زمین در هزینه تمام شده یک واحد مسکونی نبودیم.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


دهک‌بندی خانوارها در حال تغییر به صدک بندی افراد است؛ کلیت این کار برای تحلیل دقیق‌تر و معقول‌تر کردن عدالت انجام می‌شود و ربطی به قطع یارانه‌ها ندارد؛ اما کسانی که با ازمون وسع جدید به صدک های بالا و غیرمشمول وارد می‌شوند، یارانه آنها قطع می شود.با اسکناس همراه شوید.

مطالعه بیشتر


کارنامه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.با اسکناس همراه باشید.

مطالعه بیشتر


کپی رایت © 1401 اسکناس. تمامی حقوق محفوظ است.